@article { author = {, Seyed Ali Asghar}, title = {تأثیر کارگاه‏ هاى آموزشى بر میزان توانمندى معلمان با استفاده از روش آزمایش پس‏ رویدادى (بررسى موردى: معلمان دوره راهنمایى شهر بهشهر)}, journal = {معرفت 167، آبان 1390}, volume = {20}, number = {8}, pages = {139-}, year = {2011}, publisher = {Imam Khomeini Educational and Research Institute}, issn = {1023-6015}, eissn = {2980-8383}, doi = {}, abstract = {}, keywords = {}, title_fa = {تأثیر کارگاه‏ هاى آموزشى بر میزان توانمندى معلمان با استفاده از روش آزمایش پس‏ رویدادى (بررسى موردى: معلمان دوره راهنمایى شهر بهشهر)}, abstract_fa ={ارزشیابى توانمندى و عملکرد معلمان و تأثیر دوره‏هاى ضمن خدمت بر روى آنان، از جمله موضوعاتى است که مورد توجه نظریه‏پردازان و محققان عرصه تعلیم و تربیت قرار گرفته است. این پژوهش به بررسى این موضوع در شهر بهشهر پرداخته است. در اجراى این تحقیق، از یک گروه آزمایش (معلمانى که در تمامى کارگاه‏هاى آموزشى برگزارشده طى دو سال گذشته شرکت داشته‏اند) و یک گروه کنترل (معلمانى که در کارگاه‏هاى آموزشى هرگز شرکت نکرده‏اند) استفاده شده است. نتایج حاصل تحقیق نشان مى‏دهد تفاوتى بین این دو گروه معلمان وجود ندارد و فرضیات تحقیق همگى رد شده‏اند؛ یعنى تفاوتى بین معلمان شرکت‏کننده در کارگاه‏ها و معلمانى که در کارگاه‏هاى آموزشى حضور نداشته‏اند، از نظر میزان توانمندى و ابعاد سه‏گانه آن (شیوه‏هاى تدریس، ارزشیابى و بررسى فعالیت‏هاى دانش‏آموزان) وجود نداشته است.}, keywords_fa = {توانمندى معلمان ,کارگاه آموزشى ,شیوه تدریس ,ارزشیابى دانش‏ آموز ,آزمایش پس‏رویدادى ,}, url = {https://marifat.nashriyat.ir/node/2425}, eprint = {} }