@article { author = {, Majid and Sharafoddin, Seyyed hosein}, title = {فرصت‏ها و چالش‏هاى رسانه ‏هاى سایبرى در پیام‏رسانى دینى}, journal = {معرفت 198، خرداد 1393}, volume = {23}, number = {3}, pages = {29-}, year = {2014}, publisher = {Imam Khomeini Educational and Research Institute}, issn = {1023-6015}, eissn = {2980-8383}, doi = {}, abstract = {}, keywords = {}, title_fa = {فرصت‏ها و چالش‏هاى رسانه ‏هاى سایبرى در پیام‏رسانى دینى}, abstract_fa ={در عصر ارتباطات، فضاى سایبر، فرصت‏هایى را براى اندیشه‏ ها و فرهنگ‏هاى گوناگون فراهم آورده است تا با سهولتى بیشتر در گستره جامعه و جهان حضور یابند. حوزه‏هاى علمیه شیعه به‏ مثابه یکى از مراکز تولید اندیشه اسلامى نیز کم‏وبیش در این عرصه حضور یافته‏اند. این حضور تبلیغى، على‏رغم اهمیت، آن‏گونه که بایسته است تاکنون مورد مطالعه پژوهشگران واقع نشده و قوت و ضعف آن پنهان مانده است. این مقاله مى‏کوشد ضمن تبیین فرصت‏ها و چالش‏هاى انتقال پیام دینى در اینترنت، زمینه را براى سیاست‏گذارى فرهنگى در این عرصه فراهم آورد. در این تحقیق که با روش اسنادى ـ پیمایشى انجام گرفته است، پس از گذر از چارچوب مفهومى، فرصت‏هاى پدیدآمده از اینترنت برشمرده مى‏شود و در ادامه، آسیب‏هاى فضاى سایبر در پیام‏رسانى دینى ذکر مى‏شود.}, keywords_fa = {ارتباطات ,رسانه ,اینترنت ,فضاى سایبر ,رسانه‏ هاى اینترنتى ,}, url = {https://marifat.nashriyat.ir/node/2816}, eprint = {https://marifat.nashriyat.ir/sites/marifat.nashriyat.ir/files/article-files/3_7.pdf} }