@article { author = {Hoseinkhani, Hadi}, title = {روش یادگیرى اکتشافى}, journal = {معرفت 117، شهریور 1386}, volume = {16}, number = {6}, pages = {13-}, year = {2007}, publisher = {Imam Khomeini Educational and Research Institute}, issn = {1023-6015}, eissn = {2980-8383}, doi = {}, abstract = {}, keywords = {}, title_fa = {روش یادگیرى اکتشافى}, abstract_fa ={امروزه آن دسته از روش هاى آموزش که یادگیرنده را محور آموزش قرار داده، با استقبال بیشتر نظریه پردازان تعلیم و تربیت مواجه شده است. نوشتار حاضر بررسى روش یادگیرى اکتشافى را به عنوان روشى یادگیرنده محور مطمح نظر قرار داده، ضمن اشاره به تعریف این روش، فواید و مراحل آن را توضیح داده، برخى از محدودیت هاى آن را متذکر شده است و در پایان پیشنهادهایى را براى کاربرد بهینه آن در کلاس درس ارائه مى کند.}, keywords_fa = {یادگیرى اکتشافى ,آموزش مستقیم ,روش هاى یادگیرنده محور ,روش هاى معلم محور ,آموزش اکتشافى ,نظریه سازندگى یادگیرى ,}, url = {https://marifat.nashriyat.ir/node/350}, eprint = {} }