@article { author = {, Hosein}, title = {راه کارها و شیوه هاى آموزش فراگیران نخبه}, journal = {معرفت 117، شهریور 1386}, volume = {16}, number = {6}, pages = {29-}, year = {2007}, publisher = {Imam Khomeini Educational and Research Institute}, issn = {1023-6015}, eissn = {2980-8383}, doi = {}, abstract = {}, keywords = {}, title_fa = {راه کارها و شیوه هاى آموزش فراگیران نخبه}, abstract_fa ={فراگیران نخبه، نیازها و استعدادهایى دارند که در قالب برنامه هاى عادى مدارس و مراکز آموزشى برآورده نمى شوند و به درستى پرورش نمى یابند. از این رو، باید تغییراتى در این نوع برنامه ها به وجود آورد. در این مقاله، راه کار و شیوه هایى براى تغییر در محتوا، روش و محیط آموزشى کلاس هاى عادى ارائه شده است. روش هاى «شتاب بخشى»، «غنى سازى» و «پیچیده سازى» براى تغییر محتوا، روش «حل مسئله» و «آفرینندگى» براى تغییر شیوه تدریس، و روش هاى «سرعت»، «گروه بندى» و مانند آن براى تغییر محیط آموزشى به کار گرفته مى شوند.}, keywords_fa = {نخبه ,سرآمد ,تیزهوش ,استعدادهاى درخشان ,آموزش نخبگان ,روش هاى آموزش فراگیران نخبه ,}, url = {https://marifat.nashriyat.ir/node/352}, eprint = {} }