رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
معرفت
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
شما اینجا هستید
خانه
علوم تربیتی
ارکان سه گانه سیاست
✍️
آیت الله محمدتقی مصباح یزدی
/ *مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
صفحهها:
5
-
11
dor
20.1001.1.10236015.1404.34.3.1.3
doi
10.22034/marifat.2025.5002344
در میانه «تربیت اخلاقی» و تربیت دینی» نقدی بر مبنای ارزششناختی «تربیت سکولار»
✍️
سیدنقی موسوی تیله بنی
/ استادیار گروه آموزشی علوم تربیتی، دانشگاه فرهنگیان، تهران، ایران
صفحهها:
21
-
31
تاریخ دریافت: 1403/11/14
تاریخ پذیرش: 1404/02/28
dor
20.1001.1.10236015.1404.34.3.3.5
doi
10.22034/marifat.2025.5001629
تأثیر تشکیک خاصی وجود بر مبانی تعلیم و تربیت اسلامی
✍️
محمدعلی محیطی اردکان
/ دانشیار گروه فلسفه مؤسسۀ آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
مصطفی نیکزاد
/ دانشپژوه کارشناسی ارشد فلسفه مؤسسۀ آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
صفحهها:
11
-
19
تاریخ دریافت: 1403/09/29
تاریخ پذیرش: 1404/02/20
dor
20.1001.1.10236015.1404.34.3.2.4
doi
10.22034/marifat.2025.5001450
راهکارهای حفظ و تقویت حیا در کودکان از منظر فریقین
✍️
علی امین رستمی
/ استادیار گروه تاریخ مؤسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
زهرا محمدپرچوی
/ سطح 4 فقه خانواده جامعۀالزهرا (ع)
صفحهها:
87
-
98
تاریخ دریافت: 1403/09/01
تاریخ پذیرش: 1404/02/14
dor
20.1001.1.10236015.1404.34.3.8.0
doi
10.22034/marifat.2025.5001364
دیدگاهها دربارۀ رابطة اخلاق و سیاست (2)
✍️
آیت الله محمدتقی مصباح یزدی
/ *
صفحهها:
5
-
10
dor
20.1001.1.10236015.1403.33.1.1.2
doi
10.22034/marifat.2024.5001282
ارزش بخشی به هویت فرهنگی با طراحی آموزشی حکمی برای تحقق انسان حکیم در دانشآموزان متوسطه
زینب السادات امیراحمدی
/ دانشجوی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی
✍️
زهرا جامه بزرگ
/ دانشیار گروه تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی
حسن ملکی
/ استاد گروه برنامهریزی درسی دانشگاه علامه طباطبائی
صفحهها:
73
-
85
تاریخ دریافت: 1403/09/28
تاریخ پذیرش: 1404/02/15
dor
20.1001.1.10236015.1404.34.3.7.9
doi
10.22034/marifat.2024.5001027
تقویت معرفت و محبت نسبت به اهل بیت در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با تأکید بر اقدام پژوهی (مورد مطالعه: دبستان صدیقه گیوه چیان)
✍️
ملیحه بادی
/ کارشناس ارشد تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش دانشگاه قم
صفحهها:
45
-
57
تاریخ دریافت: 1403/08/20
تاریخ پذیرش: 1404/02/24
dor
20.1001.1.10236015.1404.34.3.5.7
doi
10.22034/marifat.2024.5000903
تضاد سند 2030 با آیات و روایات در باب اصالت خانواده با تاکید بر تربیت جنسی نوجوان و جوان
✍️
یونس حسنی
/ دکترای علوم قرآن و حدیث مؤسسۀ آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
صفحهها:
59
-
71
تاریخ دریافت: 1403/12/22
تاریخ پذیرش: 1404/02/15
dor
20.1001.1.10236015.1404.34.3.6.8
doi
10.22034/marifat.2024.5000399
تحلیل ابعاد تربیت اجتماعی کودک بر اساس قرآن و نامه 31 نهج البلاغه
فاطمه مرضیه حسینی کاشانی
/ دکترای علوم قرآن و حدیث دانشکده اصولالدین و پژوهشگر مرکز پژوهشهای اسلامی معصومیه
✍️
نفیسه ثقفی
/ سطح 3 تفسیر مؤسسۀ آموزش عالی حوزوی معصومیه
صفحهها:
33
-
44
تاریخ دریافت: 1402/12/12
تاریخ پذیرش: 1404/02/25
dor
20.1001.1.10236015.1404.34.3.4.6
doi
10.22034/marifat.2024.5000361
نقش تزکیه در تعالی هویت دینی و علل غفلت از آن در مدارس
✍️
حسن نجفی
/ Ph.D. - Curriculum Studies of Allameh Tabatabayi University
علی دامکی
/ حوزوی موسسه غیر انتفائی اخلاق و تربیت قم
تاریخ دریافت: 1402/11/29
تاریخ پذیرش: 1403/11/06
doi
10.22034/marifat.2025.5000305
صفحهها
1
2
3
4
5
6
7
8
9
…
بعدی ›
انتها »