Marifat, Volume 3, Issue 2, No 9, Year 2024 , Pages 49-

    قیمت، نرخ گذاری و دو نرخی شدن کالاها و خدمات

    نوع مقاله: 
    ترویجی
    Writers:
    Seyyed Mohammad Reza / دکتری فلسفه تطبیق مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) / modaresismrm@gmail.com
    چکیده و کلیدواژه فارسی (Persian)
    Title :قیمت، نرخ گذاری و دو نرخی شدن کالاها و خدمات
    Cite this article: RIS Mendeley BibTeX APA MLA HARVARD VANCOUVER

    APA | MLA | HARVARD | VANCOUVER

    , Seyyed Mohammad Reza.(2024) قیمت، نرخ گذاری و دو نرخی شدن کالاها و خدمات. Marifat, 3(2), 49-

    APA | MLA | HARVARD | VANCOUVER

    Seyyed Mohammad Reza ."قیمت، نرخ گذاری و دو نرخی شدن کالاها و خدمات". Marifat, 3, 2, 2024, 49-

    APA | MLA | HARVARD | VANCOUVER

    , S.(2024) 'قیمت، نرخ گذاری و دو نرخی شدن کالاها و خدمات', Marifat, 3(2), pp. 49-

    APA | MLA | HARVARD | VANCOUVER

    , S. قیمت، نرخ گذاری و دو نرخی شدن کالاها و خدمات. Marifat, 2024; 3(2): 49-