رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
معرفت
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
شما اینجا هستید
خانه
education
مبانی، اصول و روشهای ارزششناختی تربیت اخلاقی در دیدگاه شهید مطهری
معصومه مدور
/ دکترای فلسفۀ تعلیم و تربیت، گروه فلسفۀ تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات
✍️
محسن فرمهینی فراهانی
/ دانشیار فلسفۀ تعلیم و تربیت، گروه علوم تربیتی دانشگاه شاهد
سعید بهشتی
/ استاد فلسفۀ تعلیم و تربیت اسلامی، گروه فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه علامه طباطبائی
صفحهها:
9
-
19
تاریخ دریافت: 1401/11/25
تاریخ پذیرش: 1402/02/17
حماسه، تبلور دیدگاههای نوین: سیرۀ تربیتی شهید حاج قاسم سلیمانی بسترساز تربیت حماسی متعالی
✍️
محسن خوشناموند
/ دکترای فلسفه تعلیم و تربیت دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی تهران
ایراندخت فیاض
/ دانشیار گروه فلسفه تعلیم و تربیت دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی
سید زکریا محمودی رجا
/ دکترای علوم سیاسی گرایش جامعه شناسی سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی
فاطمه صحرائی پاریزی
/ دانشجوی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی تهران
صفحهها:
67
-
77
تاریخ دریافت: 1401/12/25
تاریخ پذیرش: 1402/03/03
درگیری تحصیلی در روانشناسی معاصر و مفاهیم متناظر آن در منابع اسلامی
✍️
سیدمرتضی سعادتمند ایوری
/ دانشجوي دكتري روانشناسي مؤسسة آموزشي و پژوهشي امام خميني
ابوالحسن حقانی خاوه
/ استاديار گروه روانشناسي مؤسسة آموزشي و پژوهشي امام خميني
حمید رفیعی هنر
/ استاديار گروه اخلاق پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي
صفحهها:
33
-
42
تاریخ دریافت: 1401/09/11
تاریخ پذیرش: 1401/11/25
اصول و روشهای تربیت نمازی فرزندان در سنین هفت تا چهارده سالگی
احد امیدی
/ دکتراي روانشناسي مؤسسة آموزشي و پژوهشي امام خميني
✍️
صادق فیض زاده
/ دانشپژوه کارشناسي مشاوره و روانشناسي مؤسسة آموزشي و پژوهشي امام خميني
صفحهها:
57
-
66
تاریخ دریافت: 1401/07/07
تاریخ پذیرش: 1401/11/10
مبانی هستیشناختی تعلیم و تربیت با تأکید بر مبانی فلسفی علامه مصباح یزدی
حامد کریم زاد
/ طلبه سطح چهار حوزة علميه و دانشپژوه کارشناسي ارشد علوم تربيتي مؤسسة آموزشي و پژوهشي امام خميني
صفحهها:
27
-
38
تاریخ دریافت: 1401/05/19
تاریخ پذیرش: 1401/09/05
تبرج از منظر قرآن و اسلام و راهکارهایی تربیتی جهت مقابله و کنترل آن
✍️
محمدرضا شکیبا
/ دانشجوی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه اصفهان
محمد نجفی
/ استادیار گروه علوم تربیتی دانشگاه اصفهان
صفحهها:
67
-
74
تاریخ دریافت: 1402/07/11
تاریخ پذیرش: 1402/10/28
doi
10.22034/marifat.2023.2021604
نقد مبانی معرفت شناسی نئولیبرالیسم در آموزش از منظر تعلیم و تربیت اسلامی
✍️
مریم السادات طباطبایی حصنی
/ دانشجوی دکتری فلسفۀ تعلیم و تربیت اسلامی، دانشگاه شاهد
صفحهها:
31
-
36
تاریخ دریافت: 1402/06/23
تاریخ پذیرش: 1402/10/27
doi
10.22034/marifat.2023.2021382
چیستی تقوا و بنیان های معرفتی صدور فعل تقوا و فرایند تحقق ملکه آن
✍️
سیدمهدی حسینی
/ استادیار گروه معارف اسلامی دانشگاه فرهنگیان
صفحهها:
37
-
46
تاریخ دریافت: 1402/07/07
تاریخ پذیرش: 1402/11/12
doi
10.22034/marifat.2023.2019992