معرفت، سال سیزدهم، شماره پنجم، پیاپی 80، مرداد 1383، صفحات -

    پرتوى از کلام رهبرى

    نوع مقاله: 
    ترویجی
    Article data in English (انگلیسی)
    متن کامل مقاله: 


    پرتوى از کلام رهبرى

    گزیده اى از سخنان مقام معظّم رهبرى (مدّظله العالى)

  • ملت و دولت ایران بر خلاف خواست خائنینى که اهداف آمریکا را دنبال مى کنند، دستیابى به فناورى هسته اى را دنبال خواهند کرد.
  • الگوپذیرى ملت ها از پایدارى ایران در مقابل آمریکا از شاخصه هاى پیروزى ملت ایران است.(در دیدار محققان و متخصصان جهاد دانشگاهى، 1/4/83)
  • باید دستگاه قضایى به جایى برسد که هرکس در هر نقطه کشور مورد ستم واقع شد با دلى مملو از امید به عدالت، به دستگاه قضایى پناه بیاورد و دادخواهى کند.
  • حادثه هفتم تیر، سند مظلومیت ملت ایران و انقلاب اسلامى و نیز اثبات کننده اقتدار و استحکام نظام اسلامى است.
  • عمومیت یافتن و ملموس شدن عدالت در زندگى مردم، مهم ترین وظیفه قوه قضائیه است.(در دیدار با مسئولان قوه قضائیه، 7/4/83)
  • توجه کامل قواى مجریه، مقننه و قضائیه به عدالت اجتماعى و رفع مشکلات مردم به ویژه طبقات محروم ضرورى است.
  • اگر متجاوزى منافع علمى و طبیعى، انسانى و فناورى را در داخل ایران، مورد تعرض قرار دهد ملت ایران دست او را بى درنگ قطع خواهد کرد. (در دیدار با مردم همدان، 15/4/83)
  • تردیدى وجود ندارد که دست هاى توطئه گر دشمنان در پشت پرده اعتیاد، بى بند و بارى، انحرافات اجتماعى و اخلاقى و برخى تحرکات سیاسى فعال هستند. (همان، 16/4/83)
  • تقلید فرهنگى خطر بسیار بزرگى براى هویت و شخصیت ایران و ایرانى است.
  • علم و فناورى را از هر کجاى دنیا که باشد فرا مى گیریم اما شاگرد پیشروان علمى دنیا باقى نمى مانیم. (همان، 17/4/83)
  • شیوه ارجاع به این مقاله: RIS Mendeley BibTeX APA MLA HARVARD VANCOUVER

    APA | MLA | HARVARD | VANCOUVER

    (نویسنده تعیین نشده).(1383) پرتوى از کلام رهبرى. ماهنامه معرفت، 13(5)، -

    APA | MLA | HARVARD | VANCOUVER

    (نویسنده تعیین نشده)."پرتوى از کلام رهبرى". ماهنامه معرفت، 13، 5، 1383، -

    APA | MLA | HARVARD | VANCOUVER

    (نویسنده تعیین نشده).(1383) 'پرتوى از کلام رهبرى'، ماهنامه معرفت، 13(5), pp. -

    APA | MLA | HARVARD | VANCOUVER

    (نویسنده تعیین نشده). پرتوى از کلام رهبرى. معرفت، 13, 1383؛ 13(5): -